30.1.13

Turing Victim Fundraising Event

Zoals ik al eerder schreef, zal ik woensdag 6 februari aanwezig zijn  op het Gedichtenbal in de Stadsschouwburg in Amsterdam, om voor te dragen bij Silent poetry en te genieten van alles wat er verder te zien en te doen is.   Ook de prijsuitreiking van de Turing Nationale Gedichtenwedstrijd zal die avond plaatsvinden, maar als afgevallen dichter heb ik daar natuurlijk niks te zoeken. Vandaar dat ik graag mijn medewerking verleen aan het Turing Victim Fundraising Event op vrijdag 1 februari in boekhandel Van Pampus in Amsterdam. Afgewezen gedichten van onder anderen Willem Thies, Alexis de Roode, Froukje van der Ploeg, Pim te Bokkel, Hanz Mirck, Floor Buschenhenke en Peter Knipmeijer zullen daar beweend, voorgedragen én geveild worden (ten behoeve van Stichting Lezen & Schrijven). Ook mijn ingezonden gedicht 'Matata' stel ik hiervoor beschikbaar. 'Iedereen is welkom om te komen luisteren, huilen en mee te bieden op afgewezen gedichten', aldus de organisatie. Kortom: het wordt gewoon veel leuker dan de officiële prijsuitreiking.


Geen opmerkingen: